onsdag 9 februari 2011

Ja, det blev ett morgonpass.

Så blev det alltså.
Men det var med riktigt trötta ben som jag joggade mina 6 km. Nej, mer orkade inte riktigt benen med, dom skrek efter frukost och energi. Vet inte riktigt hur jag ska få till dom här morgonpassen, behöver få i mig någonting snabbt och lätt innan löpningen. Inte för mycket för då kör ju magen igång och då måste jag in bakom första bästa buske direkt. Får kanske prova med lite yoghurt nästa gång.

Ska tydligen komma en massa snö i natt, hmm. Hur blir det då med min tempolöpning? Kanske tempopulsning istället, nej jag tror nog att snöröjarna gör sitt jobb bra på min gång/cykel/tempolöpningsväg.
Nu är frugan ute på en kvällsjogg och barnen ligger i sina sängar. Får se hur det gått för henne när hon kommer hem.

God kväll!!

Onsdagen löppass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar