söndag 13 februari 2011

Karolinerloppet 2011

Så ja. Då har man åkt ett skidlopp. Karolinerloppet i Dalsland. 40,5 km, alltså nästan ett marathon. Jag är väl inte den bästa på att åka skidor men jag tycker ändå att det är roligt. I mål kom jag efter 3:20:05. Medeltempot blev 4,57min/km, får se om jag lyckas hålla det tempot den 28 maj. Jag vet, det går ju inte att jämföra skidor med löpning, men ändå..
Med slita ben ska jag i morgon börja jobba efter min fem månader långa pappaledighet, får se hur det går. Är väl inte riktigt sugen på det men det ska nog gå bra ändå. Blir kanske lite svårare att få ihop träningstiden men det ska nog gå med lite vilja och tidiga morgonpass.


Målgången

Jag vid vätskekontrollen där min 
familj stod och hjälpte till


Glada barn i Karolinerloppetmössor



Söndagens skidtävling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar