tisdag 8 februari 2011

Morgonpass?

Sitter här o funderar på om jag ska ta mig upp ur sängen i morgon för ett tidigt morgonpass innan frugan går till jobbet. Det står ju inte på schemat men jag tycker att tre vilodagar den här veckan är lite väl mycket. Får nog bli 8-10 kilometer i lugnt tempo. Det är något speciellt med att gå upp strax efter fem o ge sig ut i mörkret när de flesta sover. Om några månader börjar det ju ljusna vid den tiden också, tänk vad skönt.
Idag blev det lite fartlek, finns inte så mycket att skriva om det egentligen. Lite isigt så jag sprang med mina slitna broddar.

Tisdagens löppass

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är så här... Ibland har man inget att skriva om :-).

    Prova ett morgonpass, en lugn jogg kan inte skada :-). Tror också att det är riktigt uppfriskande.

    MVH

    SvaraRadera
  2. Ja Lennart, nu är det 100 procent bestämt. Kvart över fem ringer klockan och jag studsar upp ur sängen.
    Skönt att din vad är mycket bättre nu.
    Olov

    SvaraRadera