söndag 25 september 2011

Munkar, världsrekord och cykling

Helgen har varit skön.
Efter firmafest i fredags kväll med god mat, dryck och trevligt sällskap blev det en skön nattlig promenad hem på fem kilometer.
Det var allt lite mörkt i skogen men jag hittar bra på mina gamla löparspår.

I går var vi på höstmarknaden. Den bjöd på langos, godis, karuseller och 11 munkar!! Det visade sig att resten av min familj inte är så förtjusta i munkar så jag fick klämma i mig nio stycken helt själv.
Det blev även världsrekord i Marathon nere i Berlin, minns nu inte tiden exakt men jag tror det slutade på 2:03:38, i alla fall en otrolig bedrift. Jag lyckades titta på sista kvarten av loppet på TV innan vi gick ut i trädgården och beskar äppleträd.

Träningsmässigt för min del har den här helgen enbart bjudit på en timmes cykling.
Idag blev det på lite mindre stigar på banor där SM i mountainbike avgjordes i somras.

Hur är det med foten då? Lite bättre dag för dag, vi får se hur den reagerar när jag provar att springa med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar