fredag 7 oktober 2011

Idag sprang jag en mil.

Idag kändes foten så bra så att jag bestämde mig för att prova på en lite längre runda. Det blev strax över milen i väldigt varierande underlag, lite terräng, lite grus och lite asfalt. 

Kände inte av foten så mycket så jag kunde slutföra rundan springande. 
Däremot tyckte jag att det var tunga och jobbiga kilometer, jag snittade ju bara 4:57min/km.  
Det är förkylningstider här i familjen så jag har väl också fått något i kroppen. 

Fortsatt lugn löpning gäller för mig och gärna i terräng för att foten skall få det så skonsamt som möjligt.

2 kommentarer:

  1. Aha, nu kan jag kommentera igen.....

    Jag har inget klokt eller insiktsfullt att skriva men jag hoppas så klart att din fot blir bra snart och att du snart är 100%ig.

    SvaraRadera
  2. Trögt med foten. Det känns ganska avlägset att springa långpass nu.
    Men den som väntar på något gott....

    SvaraRadera