tisdag 4 oktober 2011

Springer lite granna..

Har inte så mycket att skriva här egentligen. Foten är fortfarande inte helt bra så jag springer inte så mycket, blev tre pass förra veckan.
Det blir bara några kilometer åt gången, mer vågar jag inte.
Som längst sprang jag sex kilometer i förra veckan, en riktigt skön tur men jag ville bara fortsätta och springa o springa o springa.....
Jag känner väl inte direkt någon panik ännu och jag hoppas verkligen att foten är helt bra i början av december.

2 kommentarer:

  1. Skönt att foten håller. Då kanske du är på bättringsvägen?

    Vilka tävlingar har du kvar i år?

    SvaraRadera
  2. Hej Mikael.
    Får hoppas att den är helt bra igen, snart så..

    Jag har inga mer tävlingar planerade i år. Bara en massa härlig grundträning nu under mörka delen av året.

    SvaraRadera