tisdag 13 mars 2012

Bättre idag.

Vet inte riktigt vad som hände under gårdagens runda, plötsligt smärtade det till i mitt högra knä. 
Kände ingenting när jag gick hem och jag provade till o med att jogga lite granna på vägen hem utan att känna något. 
Värst var det att gå i trappor, mest uppför. 
Som tur är känner jag knappt någonting alls idag, får se hur det känns i morgon. Blir i alla fall löpvila i morgon så får vi se hur det känns på torsdag. 
Man blir ju alltid lite skärrad när kroppen spökar på det här viset. Man tror ju alltid på det värsta.
Förhoppningsvis är det här snabbt övergående.

2 kommentarer:

  1. Usch usch usch jag hoppas att det inte är ett löparknä! Jag har ju slagits mot det i fyra månader, vill du ha tips på stretchövningar kolla på min blogg. Och viktigaste rådet - sätt igång direkt om smärtan kommer tillbaka, vänta inte en dag i onödan!

    SvaraRadera
  2. Hej Jonas.
    Jag har läst om ditt kämpande med knäna.
    Får nog börja med knäövningar i förebyggande syfte. Mitt knä verkar bra nu efter några dagars vila.

    SvaraRadera