fredag 28 september 2012

Slappardagar.

Idag har jag sprungit. Inte mycket men lite, jag och tösen sprang en liten, liten, liten bit när vi skulle hämta pojken från skolan.
Annars så har jag haft en skön dag ensam med mina barn då frugan är och roar sig hela helgen i den kungliga huvudstaden.
Det har blivit Selmalagad pizza och bastu.
Just nu kikar vi på Bolibompa och fredagsmyser med naturgodis.

Blir ingen träning i morgon heller. Då blir det tropikhuset där det finns många slingrande djur och åttabeningar.
Om jag har tur och får barnvakt på söndag så ska jag ta mig ett välbehövligt långpass.
Runt 30km med sista milen i maratempo är precis vad min kropp behöver såhär två veckor innan Göteborgsmaran.

 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag det låter som. Nog för att löpning är viktigt men det finns likväl annat som är viktigare :-) Även här har det ätits pizza idag - älskad av både liten och stor...

    SvaraRadera