lördag 13 oktober 2012

2:59:32

Dricker nu sub3-öl i slottskogsvallen.

20 kommentarer:

  1. Stort grattis! Och med bred marginal dessutom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack.
      Marginalen går inte att klaga på =)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Lennart.
      Jag är riktigt, riktigt nöjd med loppet.

      Radera
  3. Yey!!! Så grymt! Stort grattis!!!

    SvaraRadera
  4. Grym var du! Supergrattis! Å det såg stabilt ut hela vägen även i slutet! Å tack för tungan ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva och supersupermycket tack för att du stod där o peppade. Var riktigt sliten i slutet.
      Haha, ja tungan ja, han slank visst ut där =)

      Radera
  5. Grattis Olov!! Fick nyheten i ett SMS från Tobias, så kul att ni gick under 3tim båda två, ska bli kul att lösa en längre rapport så småningom, stort grattis än en gång!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Staffan.
      Det var en underbar dag, grymt att vi klarade oss bägge två.
      Rapport kommer innom kort.

      Radera
  6. Ett jättegrattis till sub3. Du var stark idag även om jag nästan räknade bort dig vid 30-35 men sen kom du ju som en raket på slutet. Jag tycker dock du hade onödigt stor marginal... //2.59.58-löparn :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tobias.
      Jag hade nästan räknat bort mig själv också, vet inte varifrån krafterna kom i slutet men skönt att dom fanns där ändå.
      Såg din officiella tid idag 2:59:59, ännu bättre marginal =)

      Radera
  7. Grattis till sub3. Starkt jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket.
      Lite fick man ju slita =)

      Radera
  8. Stort grattis. Jag är både imponerad och avundsjuk :D. Njut nu av segerns söta så länge det bara går. Sub 3 är galet bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tommy.
      Är helnöjd, det här känns hur bra som helst.

      Radera
  9. Lysande. Stort grattis. 2:59 är stort :)

    SvaraRadera