torsdag 8 november 2012

Vila fullt ut.

Jag kör vila hela veckan till förmån för utvilade ben på lördag. Efter måndagens korta distanspass har jag inte sprungit en meter vilket känns lite annorlunda.
Dessutom är jag lite snorig så jag vill inte riskera att en större förkylning bryter ut.

Benen skriker liksom att få komma ut o springa, men dem får hålla sig till tåls tills på lördag. Då ska dem minsan få springa o bekänna färg.

Kolhydratladdning pågår för fullt. Pasta, mazariner och godis står på menyn, inte helt fel faktiskt att få svulla i sig.  Jag hörde även att det pratades om pizza på jobbet ikväll, jag nappar nog där.

I morgon skall jag förbereda min väska som ska stå vid sidan om banan, får lägga ner lite extrakläder o så som kan behövas under mina sex timmar runt Ramnasjön.

Klockan tio på lördag går starten och då jäklar....


5 kommentarer:

  1. Jo, precis sådär ser det ut i november;) Ses på lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan ju alltid fantisera Linda. Vi ses o lycka till!

      Radera
  2. Tänk på att le ;) fotografen står efter sjön och bränner av bilder ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att bre ut mitt största leende :))
      Vi ses.

      Radera