måndag 25 februari 2013

Inga problem

I eftermiddags var vi hela familjen i simhallen, Gottfrid har simskola där. Det går riktigt bra för honom och han rör sig riktigt graciöst i vattnet, simtagen börjar sitta nu så det känns ju bra.
Selma som inte går simskola ännu älskar att vara i vattnet och flyter omkring med sina armringar, hon tar sig dit hon vill utan några problem.
Efterår satt vi en stund i bastun och hade det skönt, då var det inte speciellt lockande att ge sig ut i kylan och springa, men skam den som ger sig.
När vi kom hem stack jag ganska omgående iväg på en femton kilometer långt fartleksbetonat distanspass, det kändes ganska tungt i kroppen.
Det var helt klart positivt att jag inte kände ett dyft i mitt knä, var det höger eller vänster nu igen?!

2 kommentarer:

  1. 4:24-fart är väl OK så här i snön! Själv är jag inte riktigt där ännu. Det tar nog ett par veckor till innan jag är i form för det :-), men snart. Vänta du bara :-).

    SvaraRadera
  2. Jo det är väl okej Lennart. O sedan ska man ju inte vara i toppform ännu, det är ett bra tag innan säsongspremiären.
    Nu kör vi!!

    SvaraRadera