torsdag 30 maj 2013

Fjärde maran.

Nu har familjen haft en bra dag i ett soligt Stockholm. Har kanske inte vilat benen så mycket kanske, men men. 
Nu blir det käk o vila resten av kvällen. 

Till skillnad från innan startar jag i startgrupp B i år med startnummer 287. Ska bli intressant om det är någon större skillnad i trängsel där än i grupp C där jag startat tidigare år. 
Jag tror inte att det spelar någon roll för mig vart jag startar, har inte upplevt någon större trängsel vid start och framförallt inte när man passerat startmattan.

Ni kan följa loppet på TV4 där sändningen startar kl 11.30 och startskottet går 12:00.
Det går att följa mig under loppet på stockholmmarathon.se med mitt startnummer 287. Man kan få uppdateringar via SMS o.s.v..

Nu bär det snart av och jag vill här passa på att hälsa alla som ska springa lycka till. Det finns några som jag kommer att ha extra koll på. Kanske vi ses någonstans i vimlet.

3 kommentarer:

  1. Stort lycka till imorgon! Håller tummarna för ett riktigt fint lopp från din sida.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen det går bra för dig. Du har förberett dig bra och visar fin form så finns ingen anledning att fega. Full satsning bara!!! Lycka till!

    // Tobias

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till imorgon önskar en vilande maratonlöpare som kanske springer nästa år.

    Tomas (löparmix)

    SvaraRadera