fredag 16 augusti 2013

Ändrade planer!

Efter två dagars löpvila var dagens plan snabbdistans. Hade tänkt köra fem kilometer runt miltempo. För att springa fort måste man ju träna i de farterna också. 
Nu blev det inte riktigt som planerat idag. Min fru råkade nämna något om en liten miltävling inte så bedrövligt långt hemifrån som ska gå i morgon. 
Efter lite fundrande blev det ett beslut på start. Om jag inte minns helt fel så är det ganska backigt i byn vilket passar bra till min Lidingöloppsuppladdning. 
Istället för snabbdistans blev det ett lugnare tävlingsförberedande pass idag, fem lugna kilometer och en snabb kilometer på 3:23 min. 

I övrigt säger jag bara Mo Farah!! 

2 kommentarer:

  1. Fy fan ... en km på 3.23, de är ruskigt snabbt. Du har ju tider kring 36 mn i kroppen tror jag

    SvaraRadera